Lucka 6

I dagens lucka finner vi spännande ämnen såsom ….
Eller ja, det kan jag ju inte säga. Ni får helt enkelt klicka!

Men se till att läsa /hela posten/, okej? ;D


Idag tänkte vi starta krig här på WordPressen.
Dagens uppgift går ut på att välja er absoluta favorit-starter-Pokémon från huvudserien (vi skippade alla hundra sidospel för ja – hundra stycken alternativ hade varit vad vi nog alla kallar “brutalt overkill”).
Och för alla purister därute – jag vet att jag glömde inkludera FireRed/LeafGreen och HeartGold/SoulSilver men hallå. Shhh. ❤ Det fick inte plats i alternativsrutan.

NOTERA att resultatet i den här pollen kommer ha en viss inverkan på något som kommer hända under Fairycon’14 – så se till att ni röstar och säger till alla era kompisar att rösta.

IT’S ON. LIKE DONKEY KONG.

Och för de som valde att läsa vidare har vi något annat att erbjuda idag!

EN MINI-GIVEAWAY.
Jo, tack vare alla som berättade om sina Fairycon-erfarenheter i lucka tre så bestämde vi oss för att ha en bonus här i lucka 6!

Om du har Pocky-cravings såhär lagom till jul så kan jag rapportera att vi har en hel del askar Pocky som längtar efter nytt hem. Så vi tänkte lotta ut några askar till er!

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar på det här inlägget med en motivering till varför just du ska få några askar Pocky i julklapp av Yousei-kai och en mejladress så att vi kan få tag på dig sen om du vinner.
Ni har fram till dess att vi postar lucka 8 på söndag på er!
Ju kreativare motivering desto bättre! Kom igen nu! (det är gratis)

Vi ses imorgon, alla små älvnissar!
Hannski & Bex

6 thoughts on “Lucka 6

  1. jag är glutenintolerant och det skulle vara extremt roligt att vinna pockyn rakt framför näsan på alla mina vänner sen så är det jag som har makten i kalmar. jag skulle sitta och lukta på pockyn. bygga ett imperium. mittget@gmail.com

Leave a Reply

