Lucka 8

Idag så orkade inte jag eller Bex göra någon lucka så vi bestämde oss för att få Tove att göra det HEHEHEHE.

Nä men. Varsågoda.

[Tove]

Jag har sedan idén om denna kalender kom upp överhuvudtaget velat gästskriva någon lucka och nu när jag fick chansen…

… så har jag ingen aning om vad jag ska skriva D: och Hannski sitter och skriker på mig att skriva snabbare! HJÄLP!

Kanske är en liten presentation i sin ordning. Tove, den framröstade diktatorn (aka ordförande) över Yousei-kai, här. Det här med kreativitet är inte riktigt min grej så här får ni en infogad bild på en Chihuahua 😀

Discord

…hmmm blev något fel där?

(Till mitt försvar var det en kär vän i föreningen som sa åt mig att skriva det där i min desperation för inspiration.)

Så som ordförande har jag koll på ALLT! …eller kanske inte (^__^’). Till exempel är kalendern lika mycket överraskning för mig som den är för er varje dag. Så jag fick stränga order om att inte spoila en massa, hur jag nu ska veta vad jag inte får spoila när jag inte vet vad som kommer komma vet jag inte.

MEN! Hannski tillät mig att avslöja något som jag verkligen ser fram emot på Fairycon’14. Så vad är det jag ser fram emot nu då?

Jo, i år kommer vi hålla i en K-pop panel för alla er som vill diskutera allt om biases, bolag, stilar, grupper och vad annat vi kommer in på! Panelen kommer att hållas av Hannski och mig samt två gäster från K-popkaraokegruppen Pandorabang – John och Andrea! Vi hoppas att alla ni intresserade, oavsett om ni är gamla inbitna fans eller bara nyfikna på vad konceptet K-pop innebär, kommer in till oss under panelen (eller till Mode&Musik-rummet under konventet för det finns inget vi tycker bättre om än att snacka, tro mig). Ni är varmt välkomna!

Massor av kramar från mig! Hoppas att vi ses under Fairycon’14~

*Flyger iväg på en kvast*

[/Tove]

NOTERA ATT VI INTE ANSVARAR FÖR NÅGONTING ALLS SOM STÅR HÄR OVAN. OM NI HAR MJÄLTBRAND, ILLVRÅL ETC TILL HANDS, SKICKA DEM TILL TOVE. TACK ❤

Hannski & Bex

Leave a Reply

