Lucka 9

Idag så intervjuade vi någon som ni alla känner till i förbifarten.

VARSÅGODA.


Hej Tove. /snark (≚ᄌ≚)ƶƵ
Idag intervjuade (dvs skrek på och nekade toapaus till) jag vår ordförande och här nedan följer då Tiotusen Saker Ni Aldrig Behövt Lära Er Om Tove.
VARSÅGODA. (IGEN. DUBBELVARSÅGODA. OKEJ @:)

Hur hälsar du på folk?
Ööööööh… Har aldrig tänkt på det. Men beror på personen I guess. Är det ”friend”: högljutt och våldsamt. Kramar ingår. ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ) (spring och göm er illa kvickt /Bex)

Vilken blodgrupp har du?
Ska jag vara ärlig har jag ingen aning. Däremot om jag måste gissa så skulle jag säga AB.
[Hannskis notering: Dåliga egenskaper inkluderar att man är kritisk och obeslutsam, bara så att ni vet! ^o^~~~] 

Hur länge har du varit med i Yousei-kai?
Jag var personen som registrerade oss i alla olika instanser för att vi överhuvudtaget skulle bli en förening så man kan verkligen säga att jag har varit med från början.੭•̀ω•́)੭̸*✩⁺˚ (skryt) Prisa allt som är heligt (fandom) att vi har utvecklats sen dess.

Beskriv dina sysslor i Yousei-kai och på Fairycon.
Majoriteten av det tråkiga pappersarbetet? Jobbar med organisation, bank och marknadsföring. På själva konventet kommer jag att vara städansvarig och klona mig för vara på alla ställen samtidigt.

Vad vill du se på Fairycon i framtiden?
Många fler år av Fairycon \(^Ñ ^ )/ Många fler nya ansikten, vänner och minnen!
[Hannskis notering: BUUUUUU]

SLUT PÅ SERIÖSA FRÅGOR 8D /Hannski

Är du höger eller vänsterhänt?
HÖGER. Men kommer det till nail art har jag inga problem med att använda båda händer.

Favoritfärg?
Svart. Tror jag i alla fall. Eller vitt eftersom det är alla färger på en gång. (ATT VÄLJA VITT ÄR ATT FUSKA >8( /BEX)

Favoritdjur?
Katt. För att vara mer specifik: The Queen som tar upp halva min säng, snarkar och bits.

Favoritlåt just nu?
SHINee – 3 2 1

Vad var det senaste du köpte?
SHINee – 3 2 1 [TYPE A] special limited edition
EXO – Miracles in December (båda versionerna)
[Hannskis notering: Kpop.]
… NAGELLACK

Vilken är din starterPokémon?
BULBASAUR

Pokémon eller Digimon?
… Aaaaaaargh, jag älskar båda två, men om jag absolut måste välja så Pokémon. Av den anledningen att det var min favorit(först) som liten.

Vad tycker du är viktigast: smör på mackan eller att ha en skosula?
SKOSULA, jag klarar mig helt utan smör……om det inte ingår i bakverk då…

Anser du dig själv vara galen som gör det här varje år?
Det här var den enklaste frågan hittills. JA. Jag säljer min själ till FC vartenda år och varje år slutar jag som ett överarbetat nervvrak. Så detta år har jag tagit upp stickning för att hantera stressen.

Zombies, varulvar, vampyrer eller vålnader?
Vålnader, de ställer till med minst oreda. (Är du säääääker? /Bex)

Favorit-show från barndomen?
Min mamma påstår att jag var tokig i Pingu som liten. Så långt bakåt jag minns dock så Sailor Moon,  Pokémon och KaleidoStar.
[Hannskis notering: Dvs kolla inte på Pingu för då kommer ni bli psykopater som vuxna.]

Nämn tre bra egenskaper du har.
Ambitiös, ledartyp(kan dock vara en lika mycket en negativ egenskap) och … jag är bäst på att vara jag?

Nämn en talang du har.
Jag kan sitta och läsa i dygn utan rast?

Hur skulle du vilja ta över världen?
… Jag skulle vara dum om jag berättade det, duh. Men låt mig avslöja att jag skulle göra det långsamt och utan att ni märkte det förrän det är för sent >:D

OCH DET VAR ALLT NI NÅGONSIN VILLE, OCH INTE ALLS BEHÖVDE VETA OM TOVE.

(rösta på starterpokémon i lucka 6. er favorit behöver er ): ok bai)

BEX ÖNSKAR FÖRÖVRIGT DEKORERA DENNA POST MED EN BILD PÅ TOVE.
lemongrab2

 

Jag önskar även tillägga att jag hittade en emoji som beskriver Tove i ett nötskal:

( • )( • )ԅ(‾⌣‾ԅ)

Låt mig presentera hennes “superkraft” – boob touching. Så flickor (och pojkar) fly.

Hannski & Bex

Leave a Reply

