Lucka 25

Sista luckan ): r u sad yet


julemand

SÅ IDAG. Skulle jag och Bex (och Pica, som sitter bakom mig och är “support”) vilja passa på att önska er alla, både medlemmar och arrangörer och folk som snubblade hit av någon anledning (välkomna. kom på Fairycon’14. ok.) GOD JUL.

Om ni inte firar jul, så önskar vi er en bra vecka ändå (hur står ni ut med julmusiken? stackars er. jag står inte ut ibland och jag firar jul).

It’s been fun, det här med julkalender, och jag hoppas ni också tycker det. Så tack. Tack för att vi fick driva med arrangörer och aktiviteter och fula bilder från shutterstock.
Vår poll som vi startade om starter-pokémons kommer fortsätta vara öppen, och giveawayen är slut när ni läser det här (vi kontaktar dig snart, Helgade Vinnare).

SÅ JAG HOPPAS VI HÖRS SNART IGEN (väldigt snart. hehe).

Vi önskar lämna er med illustrationen som kommer bli ÅRETS AFFISCH. Den är rätt ~naken~ just nu, ingen logotyp eller text, men något ska väl vara överraskningen efter att den gått i tryck.

Screen shot 2013-12-19 at 8.49.37 PM
Ellen (sekreteraren) ritade den i år igen. ÄR DEN INTE FANTASTISK?

MVH,
Snöfri Jul
(Hannski & Bex)

Leave a Reply

