Lucka 5

Det har blivit dags.

“För vad, Hannski?” frågar du då kanske förvirrat, och det är ok, jag är glad att vi gemensamt kunde låtsas att du frågade i form av text jag bara kastar ur mig lite hejvilt. (Den meningen, va!)

Jorå, barn och katter, och ålderdomsplågade och fotbollsmorsor och alla som låtsas att de inte faller i i någon av dessa kategorier. Det har blivit dags för vår favorittradition.

“Den Traditionsenliga Kölhalningen”

Nå. Nu är det ju så att vi inte faktiskt tänker kölhala någon, för det är olagligt enligt internationell lag att tortera folk (inte för att vissa länder bryr sig ayyyy #PolitikIJulkalendern #Vafalls).
Här är en kattbild så att ni tror att jag egentligen är en snäll och rimlig person.
905d15592656db2c3902557c31b86327
Spoiler alert – det är jag inte. Men kolla vilken söt katt va. Jag tror ni förlåter mig.

Dessutom är det ju jul om 20 dagar. Och vi har andra metoder för jul.

Skärmavbild 2015-12-03 kl. 20.45.46

Ibland får vi inte komma in i UNIKs lokaler för att ha möten och då kan det hända att man tar fula selcas. Ft Bex, Sally och Mir. Vi är väldigt vackra okok.

Skärmavbild 2015-12-03 kl. 20.46.37

Nähe dET VAR VÄL ROLIGT FÖR DIG MUNK.

Skärmavbild 2015-12-03 kl. 20.48.51

Den här bilden är tagen på Hotel Onyxen, då Bex och Cookie äventyrade och kollade på pojkband i Göteborg under sommaren. Bilden är döpt till “Jag missade kudden”-Cookie.2k15.

Skärmavbild 2015-12-03 kl. 20.49.14

Munk ft Cookie. Det är ännu okänt vad dem sysslar med, men vi bjuder på dessa fina miner! (Hannski ser också en mycket allvarlig Bonus-Lisa i bakgrunden, som en bonus-bonus)

Skärmavbild 2015-12-03 kl. 20.49.30

Fast när är Hugos hår någonsin obedient? Nä, precis, aldrig. Dat cowlick tho.

Här är ett bidrag från Ichicon:
369
Munk och Stina demonstrerar den genomsnittliga arbetsmoralen hos Fairycon CREW. Att ni inte skäms, där står ju en helgad Besökare.

Här är en annan av Hannskis favoriter från Närcon sommar, för inget är heligt.
IMG_3046

Ondska är kul. Ni borde testa.

(Nej, ni kan inte slappna av än).

//Hannski & Bex

One thought on “Lucka 5

  1. Pingback: Lucka 9 | Fairycon'17 – 21-23 APRIL 2017

Leave a Reply

