Lucka 6

Wowowowow det är sjukt många i arr som vill säga hej till er besökare/läsare i år. Vi låter helt enkelt personen presentera sig själv, komplett med fina kommentarer från oss Blog Masters.

HEJ MIR.

Hej på er alla små följare där ute

Jag vet inte ens om ni egentligen följer vår julkalender av annat än intresse om vilka pinsamheter vi kan hitta på under en månad (host bilder host).

Jag heter Mir Leander och jobbar på Fairycon och jag har förbannat svårt att komma på något om mig själv just nu.

Jag jobbar på Fairycon i activity-teamet. 😀 Det är awesome och ni är varmt välkomna att spela spel, chilla och ha det kul med oss! ^.^

Jag gillar fantasy, lite diverse TV-serier (Dr who t.ex <3) och böcker (!!!).

Men istället för att rabbla tråkiga fakta om mig själv som ni inte vill veta får ni en bild på Jun 😀 (och det är ju awesome!).

10501886_762694730456621_1981335663617749139_n

Jun är ickebinär. Detta innebär att hen har hen som pronomen (men det vet ni ju för ni är awesome <3) och hen är alltså varken kille eller tjej. Och precis som att vi tycker om Jun så tycker vi om alla besökare oavsett könsidentitet, sexuell läggning, funktionsvariation, hudfärg, ursprung, religion ooooch så vidare. Ni fattar va? Vi gillar er oavsett! 😀 För ni är awesome personer! Och om en endaste person får er att känna er illa till mods eller nedtryckta, prata med oss! Vi gillar alla besökare, men vi accepterar naturligtvis inte kränkande beteende ❤

Fairycon är för alla awesome snälla personer som finns! Titta ni lyckades läsa en hel lucka trots att jag skrivit den. XD Nu får ni en present med fina djur som representerar olika könsidentiteter och sexuella läggningar ^.^

Namnlös

(Bex: Det här är en väldigt fin bild! Och lärorik.)

Och en bild på mig, (jag är rädd att jag imiterar en kanin…) (Bex: en väldigt söt kanin isf ok ok)

mir

/Bex & Hannski

Leave a Reply

