Lucka 11

Det är något som luktar….. lite argt, men också som bakverk….

Hmmmm.

Kan det vara…. Munk?


OAr3niQ
(Hannski klistrar in relevanta bilder på kungen)

Munk: Områdesansvarig, vilse, naken, rädd, exposed
en exklusiv intervju med mästaren av att shitposta i casualchatten klockan tre på morgonen

(En genuin varning, texten nedan är skriven med väldigt mycket självdistans och en hälsosam dos sarkasm.)

(Möjligen är bitar också skrivna under extrem sömnbrist, men det är inte relevant.)

(╬⓪益⓪)

(Finns det emojis någonstans är det inte mitt val då jag driver krig mot alla emojis och Bex tycker det är roligt att plåga mig)

Ni kanske har hört någon nämna ‘Munk’ och undrat, vem är det? Ni kanske har sett mig virra runt vilset med påsar under ögonen på Fairycon och leta efter gud vet vad? Ni kanske inte har någon aning om vem jag är men läser ändå? I dagens lucka kommer ni få reda på allt det och lite till. Förmodligen vill ni veta om vi kommer ha några häftiga gäster eller coola tävlingar men tji fick ni! Det är ännu en arrangör som vill ha sina 15 seconds of fame (shame)!

「(#Φ益 Φo)∩

Namn: Munk
Elevhus: Ravenclaw represent
Stjärntecken: Kräfta
MBTI: (alla coola kids kan sina såna här idag, jag måste hänga med) INFP
Specialitet: Att äta saker som egentligen skulle varit till dagen efter, gråta åt sorgliga reklamer
Bor: Oskarshamn, till min stora sorg
Favoritsaker: Inget som kommer hjälpa mig få ett jobb
Roliga fakta:

  • två av mina tänder har gått av på mitten på grund av korkade livsval jag har gjort
  • jag har ascendat från vanlig besökare på första fairycon till funktionär, och nu har dom av någon anledning gett mig makt att påverka hur saker ska vara
  • alla rävar är mina barn säger jag och snor fräckt lisas replik
  • det finns inte så många roliga fakta om mig
  • rip in piece

⋌༼ •̀ ⌂ •́ ༽⋋

Jag är 20 år gammal, gråter minst varannan dag och har skickats till yousei-kai som ett straff för alla deras synder. Min roll i föreningen är att posta konstiga länkar i vår gemensamma gruppchatt och att försöka att inte dra Hannskis vrede över mig. På min fritid så spelar jag tf2 i ohälsosamma doser och jag har även enorma mängder trivia om midgård på platser i min hjärna som skulle gått till matematik och faktiskt nyttiga saker, men eftersom jag satsar på att leva livet i en hydda med 42 katter så gör det inget att jag inte kan räkna ändå.

( ▀ 益 ▀ )

Skämt åsido, jag har i år områdesansvar för cosplay och delat områdesansvar för activityrummet med min fantastiska partner in crime Salt. Ni som var på Fairycon 2015 kanske kommer ihåg mig som områdesansvarig för activity då också, samt vilsen konferencier extraordinaire. Jag är även en jävel på att fuldansa och fulskratta, två saker som har lett till ett antal gigabyte utpressningsmaterial, vilandes på mina axlar som ett tungt moln av onda föraningar om vad som en dag komma skall.

レ(◣益◢#)ヘ

(eftersom det inte lär finnas brist på fulselfies överallt annars så tänker jag faktiskt stoppa in en fin selfie ni kan inte stoppa mig)

(jag är den utan krona)
IMG_4615

(heck yeah)

Jag är tillräckligt gammal konventare för att komma ihåg yaoipaddlar och skräcken som var kön in till UppCon. Min första cosplay var från naruto, jag har dansat caramelldansen i stor grupp, jag har sett alla tänkbara remixer av hur Light äter sitt potatischips (don’t test me on this snälla) – vad jag vill komma fram till att jag är konventarnas version av en gammal gubbe som sitter på sin veranda och gnäller om hur det var PÅ DEN GAMLA GODA TIDEN med ett pannband från naruto i mina hårt knutna nävar medans gammal animemusik hörs dovt i horisonten.

╰༼=ಠਊಠ=༽╯

På Fairycon TVÅTUSENSEXTON kommer ni att hitta mig i activityrummet och runt omkring cosplayarna, möjligen lite här och var på golvet om det vill sig väl. Se mig som en av katterna i nekoatsume, där det finns mat och platser att sova på finns jag.

Bli inte heller rädda om ni hör mig fråga om någon vill slåss med mig:

  1. Det är en kärleksfullt aggressiv fråga när det kommer från mig
  2. Jag är svag och skulle inte kunna slåss med någon på riktigt utan att gråta

Kom och fuldansa med mig, vinn i fanfictiontävlingen med en hjärtslitande fanfic om gandalf och iron man och hur dom har en myrkoloni ihop med skrillex, se mig stappla runt yrvaken och vilse i dena stora värld.

Var vänliga slåss med mig ‾͟͟͞(((ꎤ ✧曲✧)̂—̳͟͞͞o,

Munk

ʕノ•ᴥ•ʔノ ︵ ┻━┻
୧ʕ ⊚ ͟ل͜ ⊚ ʔ୨
⊹⋛⋋( ՞ਊ ՞)⋌⋚⊹


Det var Munk det! Och Hannski listade precis ut att man kan göra en horisontell linje och skilja olika författares textstycken från varandra.
Hannski är ett geni.

Det var inte Bex som satte ut emojis.
Det var jag. Fight me.

//Hannski & Bex

Leave a Reply

