Lucka 12

Det här är en kollaborativ bildpost av Crew Members of Yousei-kai.

För varför inte? ⌒°(❛ᴗ❛)°⌒

C4CBF5D03CBB1BA81E2C72B5E274AE5E98CA93E423F6D9AD34pimgpsh_fullsize_distr
^ Det här är Jackie och hennes tjejkompis nya hund Charlie. Charmigt värre.

Skärmavbild 2015-12-12 kl. 17.42.18
^ Pon just wanted to show everyone their very cute kitty, but as soon as the camera appeared, cat.exe stopped working.

tfw när du är en arr sista dagen
Munk bestämde sig för att bidra med en bild som hette något i stil med “tfw när du är en arr sista dagen”, och jag har aldrig förr i mitt liv relaterat mer till skalet av en hoppborg. #konst

2014-12-23 16.57.52
Bad Munk om en bildtext till denna men fick ingen, så…..

Skärmavbild 2015-12-12 kl. 18.01.26
Jag, Bex, bestämmer mig för att delta med en bild på en dödskalle från en sabeltandad tiger. Det ni, tänk att stöta på en sån irl o: Gillar hur min sko syns i bilden också. #mästerfotograf Conclusion: Universeum är ballt.

772
Jag, Hannski tänker joina #husdjurscrew. Här är Sessan. I en fruktskål. Ingen aning om vart hon får det ifrån.

IMG_8043
Cookie bidrar med en bild från Fairychill, och det är ju coolt! Jag kan ha valt bilden för att jag ser helt ok ut, ja, judge me.

IMG_8367
Partyhattar på Ichicon för att vi är sablarns jäkla party alltså.

IMG_8411
Ja, vi har twister på våra egna hålligång också. Stina ser ut som någon vars undergång kommer stormande mot dem, och det tycker jag är sjukt kul.

JOIN THE CREW.

Also som en bonus, vår egna meme-tastic meme-ness:

arr när
HANNSKI HANNSKI HANNSKI
HAHA FAVE
relevant

Beautiful. Tack Munk.

//Hannski & Bex

Leave a Reply

