Lucka 14

God kväll Fairycon Family!

Ja, det är kväll. Det är december. Det är ALLTID kväll.

Vad sägs om ännu en arrpresentation kanske? På världens bästa arr? (som inte är jag eller bex hehe #yolo)

Hej folk! ☆゚*:・゚✧*:・゚✧
Jag heter Anja och jag är den yngsta arrangören i hela Yousei-Kai. Jag gick med i Yousei-Kai när jag var 11 och firade mitt ettårsjubileum (Anjaversary) i november!
Nu kan jag stolt säga att jag blir tonåring i maj men jag är fortfarande en plutt jämfört med alla andra… Folk säger iallafall att jag ser ut som en sextonåring och är mogen som en tjugoåring så det är inte så farligt.
En kort beskrivning av mig själv är att jag är en blond Totoro-älskare som gillar att läsa.
Räknade att jag har sett på ca arton “riktiga” TV-serier i mitt korta liv och är för tillfället besatt av Dexter och Bomb Patrol.

Favoritplaneten är Saturnus, jag är stjärntecknet oxe och är en nörd när det gäller astronomi och fysik.

2015-12-09 10.56.13
Jag bjuder på bilden i hopp om att den är den enda bild där jag ser allmänt störd som nu Hannski har. Jag bara tackar min bästa vän att hon tar oförberedda bilder på mig.
(Det är inte den enda bilden. Jag ber om ursäkt. Men dem sparar jag till en annan gång. /Hannski)

Anser att katter är det bästa djuret någonsin. Katter är bäst. Min katt är bäst.
2014-10-15 13.55.11

Mitt jobb inom föreningen är inte somna på mötena och att sänka medelåldern ^^ Ni kommer även att få se mig i regelfilmen på FC 16!
Blir allmänt mobbad av föreningen för att jag är liten och har miljövänliga vattenflaskor :3

Sååå, detta är allt för mig och jag önskar er en god jul!


Anjas egentliga jobb är bland annat Activity Team.

Eftersom Anja internt är allas favoritarr så tänkte jag att vi skulle testa en grej:

REVIEWS for “Anja”:

“origamiräv
anja pure cinnamonroll
drottning av twister

– munk”
Hela Yousei-Kai fann denna recension användbar.

“Great arr, äter knäckebröd ibland
mycket coolare än jag var när jag var 12
10/10 would arr with again

/Hannski”
Hela Yousei-Kai fann denna recension användbar.

“Den trevligaste och vettigaste 12-åringen jag träffat sedan mig själv

– Cookie”
Självkritiken flödar.

“Hon har en katt och gillar Totoro. How can u not liek”

/Bex
99% av Yousei-Kai gillar katter därför fann de denna recension användbar.

Tack för oss! 

/Hannski & Bex

Leave a Reply

