Lucka 18

Vet ni. Det är jul nästa vecka. Huh.
Tiden springer fort när man har roligt.

Idag kör vi ännu en peppad arrpresentation tycker jag!
Vad kommer denna arr bjuda på under FC’16 tro?

hOI! i’M tEM! Och det här är min in-tem-duktion!

Jag är ett av de nya ansikten här på Fairycon, och jag gillar att göra människor glada! It’s fills me with De-temmie-nation!
Jag är också besatt av spel, konst, anime, Undertale, och dåliga skämt, men om det är en sak jag älskar mest så är det frågesporter!
Jag är inte en riktig besser-wisser när det gäller att svara på frågor av alla teman, men jag är en riktig Riddler när det gäller att ställa frågor, så jag har det i blodet!
Så jag tänkte, Varför inte dela min kärlek av frågesport med konventet? Och det är precis det som kommer hända nu när jag har kommit in på scenen!

Låt tEM presentera… THE FAIRYQUIZ 2016!
(årtalet är bara där för att det ska bli snyggare)

The Fairyquiz är en Ämne-baserad frågetävling för besökarna av Fairycon, och utmanar din kunskap av ämnet för att se hur kunnig du är på det. Frågetävlingen kommer vara öppen för alla åldrar, samt alla besökare av konventet, men det gäller att man är insatt i ämnet om man är sugen på att tävla och vinna.
Varför vill man vinna? Jo för att få priser såklart! Ingen anledning att vara med i en tävling om man inte får något för det eller hur?
Självklart är de här priserna hemliga tills de blivit utgivna, men om man är insatt i ämnet så kommer man se fram emot sitt pris!

Nu kanske ni undrar vad årets ämne ska bli… Jo det är inget annat än nämligen RPG-Spel!
Weeeee fyrverkerieeeeerrr
fyrverkerier_549f4605ddf2b36b9f189107_5670fe0b2a6b223def6b61db
Mer information om frågetävlingen kommer vid senare tillfälle, så håll koll på alla våra sociala medier (Facebook, Facebook, Hemsidan, och Facebook) om ni är intresserade i ämnet!

Tror jag har tagit upp nog av er tid nu. Ha en trevlig jul, och ser fram emot att träffa er på Fairycon!

bOI!

-tEM


Hannski la till lite fyrverkerier där för att det verkade passa bra!

Glöm inte att delta i biljettgiveawayen som började igår!

Utropstecken!

/Hannski & Bex

Leave a Reply

