Lucka 21

IDAG. Så tvingade vi ett bekant ansikte skriva luckan.

Det är också tre dagar kvar till jul, FYRA dagar till biljettsläpp och bara några dagar till förutom det så är det 2016!

Fairycon  2016 någon?

“Ja hejsan!

Då var det min tur att presentera sig! Tror jag har gjort det någon gång tidigare i Fairycons julkalender men här kommer jag igen!

Så mitt namn är Sally, jag är en av dem som inte har något aktivt smeknamn i föreningen, whooh!(?)
Har varit med sen första början och alltid funnits med i cosplaytävlingarna! De senaste åren har jag väl blivit mer ikonisk i vårat egna pokémon-rum! Because I WANNA BE THE VERY BEST…

Please come battle me?

Annars när jag drar och besöker konvent och inte jobbar så cosplayar jag en hel del! För att bygga cosplays is the best hobby (also most expensive at times) in the whole wide world! Älskar att uppskatta andras cosplays och att träffa det underbara folket som kallas konventare!

Hur som helst! Kämpar med att ha ett ansvarsfullt liv med ordentligt jobb och hinna med Fairycon samtidigt, inte det lättaste på min sida… Men ska alltid finnas åtminstone lite tid åt det underbara konventet!

Förutom intresset för pokémon och cosplay älskar jag att teckna och spela mina andra spel! Umgås med folk när jag kan och inte sitter i ett mörkt rum och spelar spel ensam (vilket händer för ofta nu mera *sad face*)

Ser fram emot nästa års Fairycon och alla underbara besökare som kommer till oss! Min presentation får bli något kort för jag visste inte redigt vad jag skulle skriva i första början @__@”


Det var Sally det. Vi hörs imorgon!

(Ps, ni missade inte gårdagens fabulösa headliner va?)

/Hannski & Bex

Leave a Reply

