Lucka 6

Hej och välkomna tillbaka till Julkalendern Med Hannski.
Vet inte vad som hände riktigt men verkar som att vi är tillbaka nu! Om inte internet dör.

På tal om det….. Vet inte om ni märkt det än, men vi saknar någon i årets julkalender.


Ja men precis. Bex.
Bex valde ju att gå vidare med sitt liv och göra mycket tristare saker med det än att arrangera FC när vi varvade ner FC’16.

Det tycker vi självklart är himla tråkigt, för det är ju en OG som försvinner.

Men. Inget ont som inte också bär med sig något gott.

Ni förstår, vi har haft en regel i julkalendern. Bex fick inte ladda upp fula bilder på mig utan mitt tillstånd, och jag hade ju självklart samma regel gentemot henne.
Detta för att undvika total anarki och atomkrig.

Ser mig omkring.

It’s time.


THE BÄST OF BÄFU 2011-2015
R I P EVEN THO U AINT DEAD

ripmunk.jpg
Tack, Munk

REMEMBER BEX?
3357.JPG

Now you do. Onto some “better” bilder.

3070
Sådär ja. Bex har ju bidragit enormt mycket till exempelvis artistansvar och inköp genom åren.

3426
Bonus-Karin.

Vi har  också känt varandra JÄTTELÄNGE. Sjukt töntigt länge.

DSCN0727.JPG
🙂

Och innan jag tackar för idag så vill jag bara inkludera en bild som faktiskt är relevant och som figurerat i julkalendern innan.

IMG_0688.JPG
1 – 0 till mitt face från första FC.

Tack för din tid Bäfu och GG till oss för att vi gjorde tre grymma julkalendrar.
Rest In Pieces.

3438226217_1549237390547_1823465137_1033661_2646922_n1
Good times were had.

Mvh,
Hannski

Leave a Reply

