Lucka 11

Idag har vi årets första Ny Arr-intervju!!!

Säg hej till Emmy!



meee.JPG
This is me ( aka personen som inte har några bra selfies på sig själv ^^’)

Hur hälsar du på folk?
beror på, är det någon jag känner väl så är det HUGS FOR LIFE!! men är det någon jag känner men inte så mycket så blir det extrem vinkning~

När är din födelsedag?
Jag fyller år den 11:e Augusti

Vilken blodgrupp har du?
Samma blodtyp som många i andra världen har! . . . vet bara inte vilken än, hehe…

Hur länge har du varit med i Yousei-kai?
Jag kom till Yousei-kai i slutet av augusti nu i år, so like a late birthday present 😀

Beskriv dina sysslor i Yousei-kai och på Fairycon.
well, jag hjälper till i art-team, fääriåke och så är jag ansvarig för dekorationerna till Fairycon 17’ 😀 (hype)

Vad vill du se på Fairycon i framtiden?
Jag är glad bara att få se Fairycon i framtiden, men också med fler utav er underbara besökare ^^

Beskriv dig själv med tio ord eller mindre!
Overexcited teen who spend too much time on the computer.
tumblr_oeso5asn0x1ub86klo3_250

Är du höger eller vänsterhänt?
Höger

Favoritfärg?
The colour of the RAINBOW! [Hannski noterar: egentligen hade Emz colored it in actual rainbow men det vet inte wordpress hur man gör SRY]

Favoritdjur?
Hundar och Ugglor are my best buds

Favoritårstid?
Julen ( när allt det stressiga är över ^^’)

Favoritlåt just nu?
Hela Hamilton musikalen!

Vad var det senaste du köpte?
Choklad…

Star Wars eller Star Trek?
Star Wars all the way!

Anser du dig själv vara smågalen som arrangerar Fairycon?
Jag var galen redan innan jag gick med ;D

Zombies, varulvar, vampyrer eller vålnader?
Zombies… tror att det är det enda jag skulle ha en chans att slå.

Favorit-show från barndomen?
Trazan & Banarne

Nämn tre bra egenskaper du har.
Snäll, hjälpsam och glad

Nämn en talang du har.
Att måla ( samt att vara galen :P)

Hur skulle du vilja ta över världen?
Med en arme av hundar

Och sist men inte minst, skicka en hälsning till alla läsare!
God jul allesammans och ta hand om er själva! Jag hoppas att vi ses på Fairycon nästa år! *drops the mic*


Emmy ville också att jag skulle bifoga denna vackra vine medan vine ännu lever….. Så håll till godo:

Här är en till bild på Emz… Emmy… Pikachu… Whatever.

IMG_9784.JPG
Om jag ser ut som att mina ögonlock är fastlimmade i varandra så är det för att det var dem.

Mvh,
Hannski

Leave a Reply

