Lucka 17

Idag ska vi möta skaparen av fantastiska alster såsom:


Och typ tusen andra saker. Det är alltså den elusive Toast!


This is a decent picture of Toast så ni inte BARA tänker er Toast som det monster jag visade er i Shamingluckan exempelvis.
img_0490
As for my face tho….. Cancelled.

Iaf. Meet The one. The only. The trashiest. The ostigest.
Toast.

Hur hälsar du på folk?
Beror lite på personen…

När är din födelsedag?
Sjunde mars! Alla andra dagar är obetydliga!!!

Vilken blodgrupp har du?
Jag har faktiskt ingen aning. Googlar: Hur viktigt är det att man känner till sin blodtyp?

Hur länge har du varit med i Yousei-kai?
Sedan… 2012? Jag joinade föreningen inför FC’13.

Beskriv dina sysslor i Yousei-kai och på Fairycon.
Tidigare år har jag varit mest aktiv innan det faktiska konventet, inom art team. Jag har formgett affischerna de senaste fyra åren. Under konventet hittar ni mig i M&M, där jag bor. Är även andralead i M&M, så om Hannski dör är jag i total command. Jag är the Biden till hennes Obama där inne.

Vad vill du se på Fairycon i framtiden?
Jag ska skriva ett fint brev till Jellyfish Entertainment och få hit VIXX till Kalmar.

Beskriv dig själv med tio ord eller mindre!
Svante (min brorsa): Your stomach has to produce a new layer of mucus or it’ll digest itself.
Jag: Same.
Svante: Va fan, du kan inte säga “same” om det?

Är du höger eller vänsterhänt?
Högerhänt!

Favoritfärg?
Rött, tror jag.

Favoritdjur?
Pingviner och brevduvor.

Favoritårstid?
Hösten och vintern.

Favoritlåt just nu?
För tillfället är det nog Wave av Brown Eyed Girls.

Vad var det senaste du köpte?
Jag betalade tio spänn för att komma in på toaletten på Stockholms Central lmao

Star Wars eller Star Trek?
Star Wars.

Anser du dig själv vara smågalen som arrangerar Fairycon?
Tbh så är jag bara här för att kunna kolla på kpop-musikvideor hela dagarna och kalla det “Fairycon arbete”.

Zombies, varulvar, vampyrer eller vålnader?
Jag skrev faktiskt en debattartikel som förklarade varför varulvar är bättre än vampyrer. Jag fick ett D i betyg men det var ju inte för att jag hade fel.

Favorit-show från barndomen?
2008 (jag var elva) började CartoonNetwork sända en tv-show vid namn Total Drama Island. Tror jag sett första säsongen runt fem gånger och kan i princip alla repliker, vilket inte direkt är något att skryta om.

Nämn tre bra egenskaper du har.
Pålitlig, kreativ, lojal.

Nämn en talang du har.
Få Avid Media Composer att crasha.

Hur skulle du vilja ta över världen?
Känner inte att det är i min natur att vilja ta över världen.

Och sist men inte minst, skicka en hälsning till alla läsare!
Ta hand om er, god jul, och glöm inte att köpa era biljetter till FC’17 den 25:e! 😉
När Fairycon sen drar igång till våren hittar ni mig i mode- och musikrummet (M&M). Jag är ett stort kpopfan och bor praktiskt taget i det rummet under konventet. Inför FC17 är hoppet att M&M ska kunna erbjuda ännu fler interaktiva aktiviteter, något som jag verkligen vill pusha. Är du också intresserad av eller vill veta mer om kpop tveka inte; sväng förbi M&M och häng!!

Get hype!!!



Vi har det bästa rummet på konventet*, lovar**, så du kommer inte ångra dig!

*Detta är inte bevisat av vetenskapliga studier men i min egen erfarenhet är jag rätt så trovärdig.
**Om du inte håller med kan du skriva ett argt mail och skicka det till ellsan419@gmail.com.


Toasts sämsta egenskap: Påstår att hon är pålitlig men har segat med affischen till julkalendern varje år.
Toasts viktigaste egenskap. Är en Fisk, och tycker horoskop är kul.

Also loud as heck.

GLÖM INTE DELTA I GIVEAWAYEN!!!

Mvh,
Hannski

Leave a Reply

