Lucka 18

Då har vi kommit till-*BZZZZZZZ*

Vad i-*BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ*

Connection interrupted.

New Connection established.

Hold…..

Hold…..

Locating Source.

Source Unknown.

Connecting.

*BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ*

Lucka_18_grej.png

“…Kära invånare av planeten Tellus… Er tid rör sig mot ett slut. Vi vet att en Översteadmiral Jun har spridit rykten om oss, och sagt att vi är ett hot för er galax.”

“Ni har fel… Vi är inget hot, utan snarare er enda chans för överlevnad. Om bara några månader så kommer det ske ett stort event vid namn Fairycon 17, och den här Jun har fått er att tro att det är en rekrytering av att få er att gå med i deras besättning.”

“Lögner. Allt är en stor lögn för att få er över på den svaga sidan! En sida som tror att det fortfarande finns hopp för den här galaxen, och världen ni lever i! En sida som tror att vänskap kan rädda allt! En sida som inte ens har goda kakor! KAKOR!”

“Nej… låter inte så intressant nu eller hur? Det är därför jag, Onifox erbjuder er en chans för att bli rekryterad av oss. För den 21:e April 2017 i staden Kalmar, så kommer jag befinna mig på Fairycon 17, och då har ni chansen att visa er lojalitet mot mig, och bli en del av The Dark Side!”

“Följ med mig på Fairycon! Låt oss visa vilken sida som är starkast! Låt oss visa vilken sida som kommer segra! Låt oss visa vad The Dark Side står för! LÅT OSS VISA VILKA SOM HAR DE GODASTE KAKORNA!”

“Och om ni fortfarande inte tror mig, så har jag bara en fråga. Tror ni mer på en Översteadmiral och hens lilla björn som inte kan rita en rymdbas, än vad ni tror på The Dark Side, som kan garanterat erbjuda er de kakorna ni har letat efter?”

“Jag ser fram emot ert samarbete, invånare av planeten Tellus. Under tiden ni väntar att få möta mig i egen hög person så kan ni även visa er lojalitet genom vår hashtag. #DarkSideFC17 Genom att ni använder hashtagen, så vet jag att ni är en del av The Dark Side, och Översteadmiralen från The Light Side kommer veta vilka som är starkast!”

“Vi ses på Fairycon 17, invånare av planeten Tellus.”

Connection Ended

Rerouting Connection…

Rerouting…

Rerouting…

Connection Found.

Connecting with User: Hannski.

*Beep*

Varför i hela friden ska det vara så svårt att få öppna några luckor utan att någon ska avbryta?!
Herrejesus, jag pallar inte D:

Mvh,
Hannski

Leave a Reply

