Lucka 19

Ibland behöver jag inte anstränga mig för att skämma ut folk.

Ibland kommer de till mig med färdigt material.

Jag ger er….. Filip (igen).

Ja. Precis. En cover på You Raise Me Up med texted justerad för att handla om Jörgen (som vi ju alla vet extraknäcker som talartotem i Yousei-kai när han inte är upptagen med att rädda världen och äta bär, eller vafan nu rymdbjörnar gör).
Liksom. Vad ska jag ens säga?

Det är redan skrivet. Fantastiskt. Bravo.

Tack Filip för att du gör mitt luckliv enklare.

(Dagens Yousei-kai-citat: “DU HÅLLER KÄFTEN OM DU INTE HÅLLER I JÖRGEN” från lack mötesordförande alt. “Är det du eller jag som har Jörgen?” när någon avbryter eller talar ur ordning.)

Mvh,
Hannski

Leave a Reply

