Lucka 24

Idag är, som jag så uttryckte det i planeringsdokumentet för luckorna:

a-divine-truth

Shrugs.

God….. Jul…. Om du firar jul. Annars trevlig helg. Så hur har ni haft det idag?
Jag har ätit alldeles för många knäck.

IMG_1695.JPG
Jag är inte jättestolt  över mina val.

Ett par julhälsningar från arr innan vi peppar för morgondagen istället!

“Hej hå
Se hur det kan gå
Nu är det jul
Tänk så kul
Nu är juldeadlinens över
Hoppas glöggen söver
Arr har fällt en och annan tår
Så hoppas vi ses nästa år
(Whoop för nödrim!)”
– Tove

“Munk hälsar att det är en dum idé att mikra aluminiumfolie god mf jul”
– Munk

BZZZ “Jag, Onifox, önskar även en god jul, till mina trogna anhängare.” BZZZ
– Onifox

Nej, inte HAN igen, denna sluga räv. Idag får han inte min lucka. Inte idag.
Bianca-Del-Rio-RuPauls-Drag-Race-Not-Today-Satan-Gif.gif
Bäst att gå innan han försöker med något.

God jul på er,
Hannski

Leave a Reply

