Lucka 25 – SISTA LUCKAN!

Årets sista lucka…. vad än Matti sa på Facebook.

Är ni emotional yet? ):

Det har blivit dags att tacka för oss och släppa biljetterna och anmälningarna fria.

Först och främst vill Hannski passa på att tacka ett antal personer.

Tack till alla som varit med och skrivit eller skapat något till luckorna – Pinkiis. Filip. Matti.Emz. Hugo Utan Smeknamn. Toast. Ine. Säkert någon jag glömt.

Tack till alla vars alster jag använt ändå – alla jag tackade i Best of Protokollen-luckan, alla vars Tweets figurerade i inblicken i arr-hashtagen, och Munk en extra gång för hennes supreme memes.

Tack till alla vars faces figurerade i kölhalningsluckan utan att de sökte upp mig för att slåss sen.

Tack till de i föreningen som bidragit på sitt sätt eller bara läst och peppat på det evinnerliga luckskrivandet.

Tack till mig själv som INTE kollapsade under vikten av 25 luckor men kanske fick nedprioritera saker som andning och sinnesro samt bestämde att luckorna skulle gå upp 19:00 istället. Det var ett bra beslut. Bra jobbat där.

Tack till Jörgen som har rapporterat in med jämna mellanrum och också varit en helrad talartotem på mötena i år och tomt stirrat på mig med runda svarta ögon från hyllan där han bor ibland, med blicken fylld av vad min febriga hjärna väljer att tolka som stöd.

Tack till Matti som OFTAST korspostat luckorna i tid.
1g8vjo
Meme by Munk.

Också tack till min katt som försöker hindra mig från att skriva denna lucka genom att vara skitsöt och ligga på tangentbordet.

OCH SLUTLIGEN TACK TILL ER SOM LÄST OCH TACK TILL ALLA SOM JOBBAR ELLER HAR JOBBAT MED FAIRYCON. Ni är bäst.

Vi ses snart igen.

Signing off the julkalender, for the last time this year…..
Det har varit mig ett sant nöje.

/Hannski.

Connection closed.
Close line permanently y/n?
….

Selected option “Y”

Goodbye, User.

Leave a Reply

